Wegański krupnik z boczniakami

Wegański krupnik z boczniakami

- przepis na 4-5 porcji zupy -

Składniki:

100g boczniaków
1 średnia cebula
1 mała marchewka
2 średnie ziemniaki
100g kaszy pęczak
2 łyżeczki przyprawy warzywna
2-3 liście laurowe
5 kulek ziela angielskiego
pół łyżeczki papryki wędzonej
pieprz
sól
olej do smażenia

Przygotowanie:

Boczniaki pokroić w wąskie paski, cebulę w piórka, marchewkę w talarki, ziemniaki w małą kostkę. W dużym garnku smażyć na mocno rozgrzanym oleju boczniaki aż się zrumienią, dodać cebulę i smażyć dalej aż się ona zeszkli. Wrzucić pozostałe warzywa, krótko przesmażyć i zalać 3 litrami wody. Dodać kaszę, liść laurowy, przyprawę warzywną i ziele angielskie. Gotować na małym ogniu aż kasza i grzyby będą miękkie. W razie potrzeby podlewać wodą. Na końcu doprawić do smaku.

Komentarze

  1. Bardzo fajny przepis. ja na ten moment korzystam z cateringu dietetycznego to nie mogę sobie pozwolić na takie danie ale moja siostra chętnie przyrządzi coś takiego. Ja chciałam już od jakiegoś czasu wypróbować dietę pudełkowa aż w końcu się zdecydowałam. Znalazłam ana stronie https://dietly.pl firmę cateringowa która teraz la mnie przygotowuje zdrowe i smaczne posiłki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubisz gotować? To świetnie. Dzięki usłudze https://dosiaty.pl/ możesz zaoszczędzić czas i zamiast robić zakupy - możesz spędzić więcej czasu nad ulubionymi przepisami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Lubisz gotować ? Jeśli tak to koniecznie zajrzyj do sklepu Impresja

Popularne posty